Компанії Intex та Bestway вже десятки років тримають провідні позиції на світовому ринку з виробництва та продажу високоякісних товарів із ПВХ для дому, активного відпочинку та сімейного дозвілля. Будучи лідером та флагманом у цій галузі, виробники славляться сучасними фабриками з передовими технологіями, які дозволяють виробляти високоякісну продукцію, що відповідає міжнародним стандартам безпеки.
КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ — ОРИГІНАЛЬНІ ТОВАРИ
Вся продукція Intex та Bestway позначена знаком якості на упаковці – це не тільки гарант попередньої перевірки, а й того, що продукція є оригінальною. Як результат, підробки цих товарів можливі лише під іншими брендами, наприклад Jilong.
Правила отримання замовлення
ГАРАНТІЯ НА КОМПЛЕКТУЮЧІ 14 ДНІВ | «ТОВАРИ З ПВХ. ЕКСКЛЮЗИВ»
«Товари з ПВХ. Ексклюзив» від нашого магазину – це спеціально підібрана комплектація, що включає в себе тільки якісні компоненти для оптимального використання. Ми, виходячи з багаторічного досвіду і Ваших побажань, створили цей набір, який перевершує стандартні комплектації з заводу, які часто бувають недостатніми. Обираючи комплектацію «Ексклюзив», ви інвестуєте в економію, адже одразу отримуєте все необхідне, забезпечуючи довговічне використання без потреби в додаткових покупках.
Для створення комплектації «Товари з ПВХ. Ексклюзив», ми в Pool.ua змушені відкривати оригінальні заводські упаковки. Це потрібно, щоб уважно підібрати та зібрати найкращі компоненти, відповідно до ваших побажань та наших стандартів якості. Цей процес дозволяє нам створити унікальний, ексклюзивний набір, який забезпечує максимальну ефективність та задоволення ваших потреб. Відтак, оригінальна упаковка відкривається нашими професійними спеціалістами, це робиться виключно для того, щоб забезпечити вам найкращу комплектацію.
ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ
Виникли питання щодо якість, обмін, повернення чи гарантію, будь ласка, оформіть заявку, яка допоможе нам оперативно надати вам відповідь (див. детальніше). Графік роботи (відповідь 2 рази на тиждень):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
Потребуєте допомоги технічного спеціаліста? Будь ласка, надішліть нам відео або фото. Наш фахівець проаналізує та надасть відповідь (див. детальніше). Графік роботи (відповіді від 5 хв до 2 годин):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
Увага! Якщо товар пошкоджено, складіть акт приймання-передачі, претензію у відділенні Нової Пошти. Пізніше обов'язково зв'яжіться з нами. Прямі лінії для зв'язку інтернет-магазину Pool.ua: гаряча лінія кол-центр: +38 (098) 557 68 75 гаряча лінія чат-центр:https://pool.ua/hot
Умови гарантії від INTEX/BESTWAY встановлюються та задаються виробником. Усі умови дотримані, відповідають Європейській директиві 1999/44/EC та національному законодавству, є єдиними для всіх країн світу. Обмежена гарантія - це гарантія, яка має певні обмеження щодо товарів, тому не може вважатися повною. Дані обмеження поширюються на деякі групи та/або серії товарів самим виробником, відповідно подальшої підтримки від виробника не надається.
ПЕРЕЛІК ГАРАНТІЙНИХ ТОВАРІВ ВІД INTEX
Увага! На території України немає офіційного сервісного центру виробника INTEX. Підтримку заявок, які підпадають під заявлену гарантію, здійснює офіційний представник (необхідно надати висновок про наявність заводського дефекту від незалежного сервісного центру.
Увага! На асортимент, який не увійшов до гарантійного списку: заявка на підтримку, запит за гарантією, програмою обслуговування тощо, виробником та його агентами (магазини) з продажу не розглядається .
Умови гарантії від INTEX/BESTWAY встановлюються та задаються виробником. Усі умови дотримані, відповідають Європейській директиві 1999/44/EC та національному законодавству, є єдиними для всіх країн світу. Обмежена гарантія - це гарантія, яка має певні обмеження щодо товарів, тому не може вважатися повною. Дані обмеження поширюються на деякі групи та/або серії товарів самим виробником, відповідно подальшої підтримки від виробника не надається.
ПЕРЕЛІК ГАРАНТІЙНИХ ТОВАРІВ ВІД BESTWAY
Увага! На території України працює офіційний сервісний центр від виробника BESTWAY. Підтримка заявок, які підпадають під заявлену гарантію, здійснюється безпосередньо цим центром. Надається безкоштовний комплекс послуг з усунення недоліків (виробничих дефектів) товару: заміна товару або його частин для забезпечення нормальної експлуатації протягом гарантійного терміну.
Увага! На асортимент, який не увійшов до гарантійного списку: заявка на підтримку, запит за гарантією, програмою обслуговування тощо, виробником та його агентами (магазини) з продажу не розглядається.
Товари із ПВХ – цілісність упаковки. Гарантія не поширюється на...
ЦІЛІСНІСТЬ УПАКОВКИ – ГАРАНТІЯ ВІД ВИРОБНИКА СПЕЦИФІКА ПРОДУКЦІЇ З ПВХ
У всьому світі, продаж продукції з ПВХ здійснюється за схемою «з РУК в РУКИ» (виробник і кінцевий споживач), тому перевірка коробки перед продажем заборонена. Прагнення Intex та Bestway до досконалості поширюється на кожен продукт, що залишає фабрику. Кожна одиниця товару проходить ретельну перевірку на виробництві перед упаковкою. Всі ці процеси створені для того, щоб забезпечити гарантію перевірки перед упаковкою товару. Відповідно, гарантійною пломбою фіксується факт перевірки та цілісність упаковки.
ПЕРЕВІРКА НАДУВНОЇ ПРОДУКЦІЇ З ПВХ
✓ товар надується і витримується в накачаному стані до 24 годин. 100% якості на герметичність товару; ✓ вся продукція перевіряється на наявність заявленої комплектності/комплектації; ✓ електротовари проходять тестування на працездатність.
Цілість упаковки - це 100% довіри по всьому світу!
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ПРОКОЛИ, ПОРІЗИ, РОЗРИВИ…
Увага! Особливість, специфіка продукції з ПВХ в тому, що матеріал досить чутливий до впливу зовнішніх факторів (наприклад: до пошкоджень гострими предметами і т.д.). Виходячи з цього, пошкодження товару з ПВХ, пов'язані з витоком: мікро проколи, проколи, подряпини, порізи, розриви (відпливу), деформація, як наслідок перекачування, відносяться виробником до пошкоджень під час експлуатації, тому гарантія від виробника не надається. З цією інформацією можна детальніше ознайомитися в інструкції-вкладиші якої виробник комплектує кожну упаковку товару.
МАТЕРІАЛ ПВХ – ВИТІК ПОВІТРЯ/ВОДИ
Матеріал: мікропрокол. Прокол. Дряпіна. Поріз. Розрив. Деформація. Увага! Мікропрокол - це прокол (ушкодження), яке візуально не видно, виявити його не так просто, як наслідок, виріб втрачає повітря (тиск) або воду. Нижче наведені основні причини, які можуть призвести до пошкодження. Виробник їх ідентифікує, як механічні пошкодження, в результаті користувальницької експлуатації. Гарантія ними не поширюється!
При нерівномірному розподілі тиску на виріб він концентрується в одному місці. Наприклад, переміщення виробу за одну точку, стрибки та падіння на нього → найчастіше є розрив на місці спайки шва: проклеєно (спаяно); рваний край чи ідеально рівний розрив – «розрив стрілою».
Деформація ПВХ - це надлишковий внутрішній тиск: при створенні максимального навантаження зсередини тиск концентрується на внутрішні і зовнішні спайки (шви). Зовнішнє джерело тепла (сонце, камін, фен тощо) також сприяє додатковому розширенню обсягу повітря. Увага! Не завантажуйте виріб більш ніж на 80%.
Тривале зберігання (мороз, вогонь, перепади температури тощо) → втрата якості матеріалу, залом у місцях складки.
ЗАВОДСЬКИЙ (МАШИННИЙ) ДЕФЕКТ
Впевнені, що механічного (користувацького) пошкодження не було? Що Ваше пошкодження не стосується пошкоджень, гарантія на які не надається? Не турбуйтесь! Звісно ж, у будь-якому процесі можуть бути нюанси. Виробники Intex, Bestway не є винятком. За наявності своєї помилки, виробники готові брати на себе відповідальність.
Басейни із ПВХ – цілісність упаковки, комплектація «Ексклюзив». Гарантія не поширюється на...
ЦІЛІСНІСТЬ УПАКОВКИ – ГАРАНТІЯ ВІД ВИРОБНИКА СПЕЦИФІКА ПРОДУКЦІЇ З ПВХ
У всьому світі, продаж продукції з ПВХ здійснюється за схемою «з РУК в РУКИ» (виробник і кінцевий споживач), тому перевірка коробки перед продажем заборонена. Прагнення Intex та Bestway до досконалості поширюється на кожен продукт, що залишає фабрику. Кожна одиниця товару проходить ретельну перевірку на виробництві перед упаковкою. Всі ці процеси створені для того, щоб забезпечити гарантію перевірки перед упаковкою товару. Відповідно, гарантійною пломбою фіксується факт перевірки та цілісність упаковки.
ПЕРЕВІРКА МАТЕРІАЛУ ПВХ, ЕЛЕКТРОТОВАРІВ
✓ чаші басейнів перевіряються "на просвіт". 100% якості на відсутність ушкодження; ✓ вся продукція перевіряється на наявність заявленої комплектності/комплектації; ✓електротовари проходять тестування на працездатність.
Цілість упаковки - це 100% довіри по всьому світу!
ГАРАНТІЯ НА КОМПЛЕКТУЮЧІ 14 ДНІВ | «ТОВАРИ З ПВХ. ЕКСКЛЮЗИВ»
«Товари з ПВХ. Ексклюзив» від нашого магазину – це спеціально підібрана комплектація, що включає в себе тільки якісні компоненти для оптимального використання. Ми, виходячи з багаторічного досвіду і Ваших побажань, створили цей набір, який перевершує стандартні комплектації з заводу, які часто бувають недостатніми. Обираючи комплектацію «Ексклюзив», ви інвестуєте в економію, адже одразу отримуєте все необхідне, забезпечуючи довговічне використання без потреби в додаткових покупках.
Для створення комплектації «Товари з ПВХ. Ексклюзив», ми в Pool.ua змушені відкривати оригінальні заводські упаковки. Це потрібно, щоб уважно підібрати та зібрати найкращі компоненти, відповідно до ваших побажань та наших стандартів якості. Цей процес дозволяє нам створити унікальний, ексклюзивний набір, який забезпечує максимальну ефективність та задоволення ваших потреб. Відтак, оригінальна упаковка відкривається нашими професійними спеціалістами, це робиться виключно для того, щоб забезпечити вам найкращу комплектацію.
ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ
Виникли питання щодо якість, обмін, повернення чи гарантію, будь ласка, оформіть заявку, яка допоможе нам оперативно надати вам відповідь (див. детальніше). Графік роботи (відповідь 2 рази на тиждень):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
Потребуєте допомоги технічного спеціаліста? Будь ласка, надішліть нам відео або фото. Наш фахівець проаналізує та надасть відповідь (див. детальніше). Графік роботи (відповіді від 5 хв до 2 годин):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ПРОКОЛИ, ПОРІЗИ, РОЗРИВИ…
Увага! Особливість, специфіка продукції з ПВХ в тому, що матеріал досить чутливий до впливу зовнішніх факторів (наприклад: до пошкоджень гострими предметами і т.д.). Виходячи з цього, пошкодження товару з ПВХ, пов'язані з витоком: мікро проколи, проколи, подряпини, порізи, розриви (відпливу), деформація, як наслідок перекачування, відносяться виробником до пошкоджень під час експлуатації, тому гарантія від виробника не надається. З цією інформацією можна детальніше ознайомитися в інструкції-вкладиші якої виробник комплектує кожну упаковку товару.
МАТЕРІАЛ ПВХ – ВИТІК ПОВІТРЯ/ВОДИ
Матеріал: мікропрокол. Прокол. Дряпіна. Поріз. Розрив. Деформація. Увага! Мікропрокол - це прокол (ушкодження), яке візуально не видно, виявити його не так просто, як наслідок, виріб втрачає повітря (тиск) або воду. Нижче наведені основні причини, які можуть призвести до пошкодження. Виробник їх ідентифікує, як механічні пошкодження, в результаті користувальницької експлуатації. Гарантія ними не поширюється!
При нерівномірному розподілі тиску на виріб він концентрується в одному місці. Наприклад, переміщення виробу за одну точку, стрибки та падіння на нього → найчастіше є розрив на місці спайки шва: проклеєно (спаяно); рваний край чи ідеально рівний розрив – «розрив стрілою».
Перекачування - надлишковий внутрішній тиск, тобто тиск концентрується в одній точці (спайка/шов/перегородка), сприяючи цим розриву. Також зовнішнє джерело тепла (сонце, камін, фен тощо) сприяє розширенню обсягу повітря. Увага! Не завантажуйте виріб більш ніж на 80%.
Тривале зберігання (мороз, вогонь, перепади температури тощо) → втрата якості матеріалу, залом у місцях складки.
КАРКАС БАСЕЙНУ–ДЕФОРМАЦІЯ. КОРОЗІЯ
Увага! При нерівномірному розподілі навантаження на каркас весь тиск концентрується лише у точці.
Нижче наведено основні причини, які можуть призвести до пошкодження. Виробник їх ідентифікує, як механічні пошкодження, внаслідок користувальницької експлуатації.
ВНУТРІШНІЙ ТИСК
ЗОВНІШНІ ЧИННИКИ
ТИМЧАСОВЕ ЗБЕРІГАННЯ
ЗИМОВЕ ЗБЕРІГАННЯ
Не рекомендується пірнати, стрибати, зісковзувати в басейн → утворюється залом у місцях з'єднання верхнього кільця каркасу.
Відсутність рівного майданчика (сира, сипуча, м'яка, пухка), відсутність підніжки або невірний її розмір → утворюється просідання, залом стійок біля основи каркаса.
Басейн без води басейн нестійкий, при пориві сильного вітру можлива деформація конструкції.
Наявність вологи в комплектуючих, волога в поліетиленовій упаковці → утворює іржу (корозію) та/або цвіль на складових басейну.
КАРКАС БАСЕЙНУ – ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ
Брак комплектуючих?
Відкрили коробку і на перший погляд здається що не вистачає комплектуючих? Наприклад, немає стійки, підніжок чи інших елементів? Виходячи з нашого багаторічного досвіду випадки про відсутність комплектуючих елементів не були зафіксовані. Прохання перевірити кількість місць (чи все було забрано), переглянути вміст всіх отриманих коробок, переглянути інструкцію або вкладку, що додається.
При встановленні прямокутного басейну прогин довгої сторони є нормою. У міру заповнення басейну водою (⅔ об'єму) вони почнуть вирівнюватись. Коли басейн буде наповнений до максимально допустимої норми, то конструкція під тиском води стане на своє місце.
ЗАВОДСЬКИЙ (МАШИННИЙ) ДЕФЕКТ
Впевнені, що механічного (користувацького) пошкодження не було? Що Ваше пошкодження не стосується пошкоджень, гарантія на які не надається? Не турбуйтесь! Звісно ж, у будь-якому процесі можуть бути нюанси. Виробники Intex, Bestway не є винятком. За наявності своєї помилки, виробники готові брати на себе відповідальність.
Електротовари – цілісність упаковки, комплектація «Ексклюзив». Гарантія не поширюється на...
ГАРАНТІЯ ВІД ВИРОБНИКА
Прагнення Intex та Bestway до досконалості поширюється на кожен продукт, що залишає фабрику. Кожна одиниця товару проходить ретельну перевірку на виробництві перед упаковкою. Товари створюються із матеріалів високої якості на високопрофесійному обладнанні. Усі деталі перевіряються на відсутність дефектів перед тим, як випустити їх у продаж.
ПЕРЕВІРКА ТОВАРІВ ПЕРЕД УПАКОВКОЮ
✓ вся продукція перевіряється на наявність заявленої комплектності/комплектації; ✓ електротовари/товари проходять тестування на працездатність, відсутність дефектів.
Специфіка цього товару дає можливість здійснювати огляд, тобто відкривати упаковку у відділенні перевізника. ***Виключення - фільтруючі насоси. Їх не можна запускати без води тому, здійснювати перевірку у відділенні перевізника заборонено.
ГАРАНТІЯ НА КОМПЛЕКТУЮЧІ 14 ДНІВ | «ТОВАРИ З ПВХ. ЕКСКЛЮЗИВ»
«Товари з ПВХ. Ексклюзив» від нашого магазину – це спеціально підібрана комплектація, що включає в себе тільки якісні компоненти для оптимального використання. Ми, виходячи з багаторічного досвіду і Ваших побажань, створили цей набір, який перевершує стандартні комплектації з заводу, які часто бувають недостатніми. Обираючи комплектацію «Ексклюзив», ви інвестуєте в економію, адже одразу отримуєте все необхідне, забезпечуючи довговічне використання без потреби в додаткових покупках.
Для створення комплектації «Товари з ПВХ. Ексклюзив», ми в Pool.ua змушені відкривати оригінальні заводські упаковки. Це потрібно, щоб уважно підібрати та зібрати найкращі компоненти, відповідно до ваших побажань та наших стандартів якості. Цей процес дозволяє нам створити унікальний, ексклюзивний набір, який забезпечує максимальну ефективність та задоволення ваших потреб. Відтак, оригінальна упаковка відкривається нашими професійними спеціалістами, це робиться виключно для того, щоб забезпечити вам найкращу комплектацію.
ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ
Виникли питання щодо якість, обмін, повернення чи гарантію, будь ласка, оформіть заявку, яка допоможе нам оперативно надати вам відповідь (див. детальніше). Графік роботи (відповідь 2 рази на тиждень):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
Потребуєте допомоги технічного спеціаліста? Будь ласка, надішліть нам відео або фото. Наш фахівець проаналізує та надасть відповідь (див. детальніше). Графік роботи (відповіді від 5 хв до 2 годин):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
Гарантія не поширюється на пошкодження товару, що сталися не з вини виробника, такі як недбале, надмірне використання, неправильне підключення або дії, що суперечать інструкції, явні сліди ремонту не працівниками сервісного центру, неправильне транспортування або зберігання. Пошкодження такого характеру, відносяться виробником до пошкоджень під час експлуатації, тому гарантія не надається. З цією інформацією можна детальніше ознайомитись в інструкції-вкладиші, якою виробник комплектує кожну упаковку товару.
ЕЛЕКТРОТОВАРИ.
Перегрів. Замикання. Заклинювання.
Увага! Нижче наведено приклади, які виробник ідентифікує, як механічні пошкодження, внаслідок користувальницької експлуатації. Гарантія на такі пошкодження не поширюється!
Перегрів
Замикання
Заклинювання
Перепади напруги, робота без води/повітря, потрапляння повітря в систему → створюється сильне навантаження на двигун.
Перепади температури (різкий контраст -1/+40 °C), засмічення системи (осідання металів, кальцію та ін.), потрапляння води всередину системи → створюється замикання двигуна .
Засмічення, тобто накопичення дрібних предметів або осідання металів → обмежує роботу складових двигуна (заклинювання крильчатки).
ПРИСТРІЙ НЕ ПРАЦЮЄ. В ЧОМУ ПРИЧИНА? ЯК ВИПРАВИТИ?
Більшість несправностей у електротоварів можна усунути самостійно. Ми зібрали покрокові інструкції з причинами та поширеними помилками, які легко виправити в домашніх умовах.
Впевнені, що механічного (користувацького) пошкодження не було? Що Ваше пошкодження не стосується пошкоджень, гарантія на які не надається? Не турбуйтесь! Звісно ж, у будь-якому процесі можуть бути нюанси. Виробники Intex, Bestway не є винятком. За наявності своєї помилки, виробники готові брати на себе відповідальність.
Інші товари та запчастини – упаковка. Гарантія не поширюється на...
ГАРАНТІЯ ВІД ВИРОБНИКА
Прагнення Intex та Bestway до досконалості поширюється на кожен продукт, що залишає фабрику. Кожна одиниця товару проходить ретельну перевірку на виробництві перед упаковкою. Товари створюються із матеріалів високої якості на високопрофесійному обладнанні. Усі деталі перевіряються на відсутність дефектів перед тим, як випустити їх у продаж.
ПЕРЕВІРКА ТОВАРІВ ПЕРЕД УПАКОВКОЮ
✓ вся продукція перевіряється на наявність заявленої комплектності/комплектації; ✓ електротовари/товари проходять тестування на працездатність, відсутність дефектів.
Специфіка цього товару дає можливість здійснювати огляд, тобто відкривати упаковку у відділенні перевізника. ***Виключення - фільтруючі насоси. Їх не можна запускати без води тому, здійснювати перевірку у відділенні перевізника заборонено.
ІНШІ ТОВАРИ ТА ЗАПЧАСТИНИ – ВТРАТА, ТРІЩИНА, ПОЛОМКА, НАЯВНІСТЬ СЛІДІВ ВИКОРИСТАННЯ
Тріщина, подряпина, втрата комплектуючої, а також наявність слідів використання та інше → як результат неправильного зберігання (зимівля або транспортування). Ці пошкодження виробник ідентифікує, як механічні пошкодження, внаслідок користувальницької експлуатації. Гарантія на такі пошкодження не поширюється!
ЗАВОДСЬКИЙ (МАШИННИЙ) ДЕФЕКТ
Впевнені, що механічного (користувацького) пошкодження не було? Що Ваше пошкодження не стосується пошкоджень, гарантія на які не надається? Не турбуйтесь! Звісно ж, у будь-якому процесі можуть бути нюанси. Виробники Intex, Bestway не є винятком. За наявності своєї помилки, виробники готові брати на себе відповідальність.
Післяпродажна підтримка
Каркасні басейни та товари ПВХ - умови обміну та повернення
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН 14 ДНІВ | «ТОВАРИ З ПВХ»
Для всіх товарів ПВХ з обмеженою гарантією та гарантія не розповсюджується. Сюди відносяться товари сайту: каркасні басейни, надувні басейни, джакузі, мебель, дитячі товари, а також басейни з комплектацією «Ексклюзив», коробку яких не було відкрито тощо:
Упаковка не відкривалась → повне повернення коштів 100%, тобто товар якого цілість гарантійних пломб, ярликів та маркування збережена.
Упаковка відкривалась, товар не використовувався→ повернення коштів 60%. Зверніть увагу, що згідно з умовами гарантії виробника, товари ПВХ з відкритою упаковкою не підлягають поверненню чи відшкодуванню, і на такі товари не поширюється гарантія. Проте, наша компанія намагається враховувати інтереси своїх клієнтів і може взяти на себе часткову відповідальність 60% за цю продукцію з відкритою упаковкою, яка не була використана.
Упаковка відкривалась, товар був у використанні → повернення та обмін в межах 14 днів неможливе, при потребі подальші дії будуть розглядатися відповідно гарантійних умов які надає нам виробник. Зверніть увагу, що згідно з умовами гарантії виробника, товари ПВХ поділяються на 2 типи: «Товари з ПВХ» – гарантія не розповсюджується (див. детальніше) та «Товари з ПВХ» – обмежена гарантія (див. детальніше).
Звертаємо Вашу увагу, що усі запити стосовно обміну чи повернення товару розглядаються виключно через нашу службу підтримки клієнтів. Контакт-центр Pool.ua не має доступу до інформації про обмін чи повернення, тому не може обробляти такі звернення.
ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ
Виникли питання щодо якість, обмін, повернення чи гарантію, будь ласка, оформіть заявку, яка допоможе нам оперативно надати вам відповідь (див. детальніше). Графік роботи (відповідь 2 рази на тиждень):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
Потребуєте допомоги технічного спеціаліста? Будь ласка, надішліть нам відео або фото. Наш фахівець проаналізує та надасть відповідь (див. детальніше). Графік роботи (відповіді від 5 хв до 2 годин):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
Електротовари та інші товари - умови обміну та повернення
УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ - ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ
Повернення можливе лише після погодження/заявки з відділом підтримки клієнта.
Упаковка НЕ ВІДКРИВАЛАСЯ, товарний вигляд ЗБЕРЕЖЕНО – повернення 100%
Упаковка ВІДКРИВАЛАСЯ, товар використовувався - повернення НЕ МОЖЛИВЕ
Упаковка збережена, відсутні сліди пошкодження. Товарний вигляд та споживчі якості товару збережені (відсутність потертостей, подряпин, бруду, пилу або інші сліди використання), а також наявність комплектації заявленої на даний момент придбання. Відповідно товар придатний для подальшого продажу.
Упаковка пошкоджена. Товарний вигляд та споживчі якості товару втрачені (наявність потертостей , подряпин, бруду, пилу або несправність, як наслідок користувальницької експлуатації та інші сліди використання), а також відсутність будь-якої складової комплектації заявленої на момент придбання. Відповідно, товар вважається б/в.
Увага! Якщо правил прийому повернення не дотримано, а також упаковка не відповідає раніше узгодженій інформації, товар не забирається з відділення перевізника і автоматично буде повернений назад покупцю.
Хімія - умови обміну та повернення
УМОВИ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ – ХІМІЯ – ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ
Кожен препарат, на нашому сайті, відповідає стандартним нормам якості та вимогам РЄ Європейського Союзу. Також має підтвердження безпеки використання МОЗ України. Дивитись докладніше про сертифікати. Оформлення повернення можливе лише після погодження/заявки з відділом підтримки клієнта.
Упаковка не відкривалася, тобто товар не використовувався, повернення 100%
Упаковка ВІДКРИВАЛАСЯ, товар використовувався - повернення НЕ МОЖЛИВЕ
Цілість упаковки не порушена, відповідно гарантія від виробника збережена . Отже товар придатний для подальшого продажу.
Цілість упаковки порушена, а це втрата гарантії від виробника. Відповідно товар вважається б/в.
Увага! Якщо правил прийому повернення не дотримано, а також упаковка не відповідає раніше узгодженій інформації, товар не забирається з відділення перевізника і автоматично буде повернений назад покупцю.
Відділ підтримки клієнтів POOL.UA
ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ – ПІСЛЯ ПРОДАЖУ – ГАРЯЧА ЛІНІЯ | ЗАЯВКИ
НЕОБХІДНА
ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА
НЕОБХІДНА
ПІСЛЯ ПРОДАЖУ ПІДТРИМКА
ПОМИЛКА
ВІДДІЛ УПАКОВКИ
Товар відсутній чи не відповідає замовленню? Ознайомтеся з підготовленими відповідями в чат-боті або запитайте.
Товарне відповідає якості або пошкоджено? Ознайомтеся, будь ласка, зумовами гарантії, після подайте заявку.
Наприклад, немає товару або не той товар, що замовляли і т.д. Ознайомтеся, будь ласка, з правилами отримання замовленняі подайте заявку.
Відповідь від Експерт Чат-Менеджера Пн - Пт: відповідь протягом 1 - 3 годин
Обробка заявки: 2 рази на тиждень Вт/Пт: з 17:00 до 18:00
Обробка заявки: кожен день Пн - Пт: з 17:00 до 18:00
Клієнти нашого інтернет магазину, у будь-який момент можуть отримати після продажну підтримку, необхідно тільки оформити заявку. Відповідь надається на вказаний Вами email. Увага! Менеджерам кол/чат центру недоступна інформація щодо обробки Вашої заявки.
Офіційний відділ підтримки INTEX
ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ? ОФІЦІЙНИЙ ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ ВІД ВИРОБНИКА INTEX:
Ремонт у домашніх умовах – тече басейн, витік повітря. В чому причина? Як усунути?
ВИТІК ВОДИ (ПОВІТРЯ) – РЕМОНТ У ДОМАШНІХ УМОВАХ
Більшість пошкоджень можна легко усунути вдома або в похідних умовах. Для цього достатньо мати під рукою ремонтний набір і виріб прослужить Вам довгі роки.
Ремонт у домашніх умовах – пристрій не працює. В чому причина? Як усунути?
ПРИСТРІЙ НЕ ПРАЦЮЄ. В ЧОМУ ПРИЧИНА? ЯК ВИПРАВИТИ?
Більшість несправностей у електротоварів можна усунути самостійно. Ми зібрали покрокові інструкції з причинами та поширеними помилками, які легко виправити в домашніх умовах.
Увага! На території України немає офіційного сервісного центру виробника INTEX. Підтримку заявок, які підпадають під заявлену гарантію, здійснює офіційний представник (необхідно надати висновок про наявність заводського дефекту від незалежного сервісного центру.
Увага! На асортимент, який не увійшов до гарантійного списку: заявка на підтримку, запит за гарантією, програмою обслуговування тощо, виробником та його агентами (магазини) з продажу не розглядається .
ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ? ОФІЦІЙНИЙ ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ ВІД ВИРОБНИКА INTEX:
Увага! На території України працює офіційний сервісний центр від виробника BESTWAY. Підтримка заявок, які підпадають під заявлену гарантію, здійснюється безпосередньо цим центром. Надається безкоштовний комплекс послуг з усунення недоліків (виробничих дефектів) товару: заміна товару або його частин для забезпечення нормальної експлуатації протягом гарантійного терміну.
Увага! На асортимент, який не увійшов до гарантійного списку: заявка на підтримку, запит за гарантією, програмою обслуговування тощо, виробником та його агентами (магазини) з продажу не розглядається.
ОФІЦІЙНИЙ ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ ВІД ВИРОБНИКА BESTWAY. ПОДАТИ ЗАЯВУ:
НЕЗАЛЕЖНІ СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ УКРАЇНИ | «ТОВАРИ З ПВХ»
Якщо ваш товар не підлягає гарантійному обслуговуванню (товар із ПВХ), але у вас виникли проблеми з пошкодженням, не хвилюйтеся. Ви маєте кілька варіантів дій:
1. Ви можете спробувати виправити ситуацію самостійно, використовуючи ремонтний набір, що особливо зручно вдома або в похідних умовах.
2. Альтернативою є звернення до незалежного сервісного центру, який спеціалізується на ремонті виробів з ПВХ в Україні.
МІСТО → САЙТ
Сервісний центр «Intex і Bestway», м. Дніпро
Сервісний центр «ремонт виробів із ПВХ» та шиномонтажна майстерня, м. Одеса
ТЕЛЕФОН
+38(050)5957730
+38(073)5957730
+380(93)9069716
+380(93)9069717
Зверніть увагу, що інтернет-магазин Pool.UA не має партнерських відносин із зазначеними сервісними центрами. Цей список створений лише для вашої зручності та економії часу.